Zwroty

Pamietaj – w przesyłce musi znajdować się formularz w wersji papierowej, bez tego zwrot nie zostanie przyjęty. 

Formularz najduje sie poniżej, pod zakładką “WYGODNE ZWROTY”

ADRES DO ZWROTÓW: OS.SŁONECZNE 11, 64-115 WILKOWICE

Formularz  zwrotu

Prosimy o dołączenie do odsyłanego produktu wypełnionego i podpisanego formularza zwrotu. W przypadku braku formularza w wersji papierowej dołączonego do przesyłki zwrot zostanie rozliczony w ciągu 14 dni od przesłania nam go
Pobierz formularz

Regulamin zwrotów

Zwroty wraz z  kompletem metek, paragonem oraz wypełnionym formularzem zwrotu prosimy kierować na adres:
   ELILI 
   Osiedle Słoneczne 11
   64-115 Wilkowice
Zwroty wysyłane pod inny adres nie będą odbierane
Formularz zwrotu do pobrania znajduje się na dole tej strony
Platforma “wygodne zwroty” jest jedynie platformą zewnetrzna i nie słuzy do zgłaszania zwrotów, tj zachowania 14 dni a jedynie do nadawania przesyłek w wygodniejszy sposób.
 
W momencie rozpatrzenia zwrotu otrzymujesz od nas wiadomość mailową a w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki realizowane są zwroty pieniędzy.
 
Zwrotu można dokonać w terminie 14 dni od momentu otrzymania paczki
 
Zwrotu można dokonać za pośrednictwem dowolnego przewoźnika, prosimy jednak aby były to przesyłki rejestrowanie i niepobraniowe.
 
Zwrot zamówienia internetowego może zostać zrealizowany w sklepie stacjonarnym – prosimy o przynoszenie zapakowanych przesyłek wraz z wypełnionym formularzem zwrotu w środku. Zwrotów dokonujemy tylko przelewami internetowymi w ciągu 14 dni od daty ich dostarczenia, nie realizujemy zwrotów na miejscu w gotówce.
 
Wszystkie zwrotu rozpakowujemy w monitorowanym pomieszczeniu.
 
Formularz zwrotu może być napisany ręcznie jednak muszą znajdować się tam takie same informacje jak na wzorze formularza (numer zamówienia, data, lista zwracanych produktów, forma płatności, własnoręczny podpis)
 
Jeden zwrot na jednym formularzu- w przypadku odsyłania zwrotów z kilku zamówień należny do każdego z nich wypisać osobny formularz.
 
Odsyłane do nas rzeczy nie mogą posiadać śladów użytkowania (w tym zapachów). Bielizny nie można zwrócić ze względów higienicznych oraz ochrony zdrowia. Nasze opakowania są specjalnie zapieczętowane. Otwarcie opakowania powoduje ich rozpieczętowanie. Takie zwroty nie będą uwzględniane i zostaną odesłane na koszt klienta.
 
Jeśli przelew ma być wykonany na inne konto niż to z którego zostalo opłacone zamówienie prosimy o wysłanie osobnego oświadczenia dołączonego do formularza, może ono być napisane odręcznie ale koniecznie na osobnej kartce. W przypadku braku oświadczenia zwroty sa generowane automatycznie na poprzednie konto